9/11 In de wolken.......!

9 november 2018 - Sa Pa, Vietnam

Vanmorgen was heel Sapa gehuld in nevelen. De wolkenlaag is verder de bergen ingezakt en je hebt nog nauwelijks zicht. Vandaag vertrekken we naar Cat Ba, een eiland met veel activiteiten voor ons. Hiking, varen, cruisje maken naar de duizenden eilandjes, etc. Alleen lijkt het weer daar nog wat minder te worden. Spannend. Nu na twee weken nog geen mug gezien en de maag protesteert niet tegen de streetfood.Hier in Sapa is er niet veel streetfood met potjes en pannetjes op de stoep en met die te kleine krukkies. Veel restaurants en een nieuw fenomeen; de BBQ in een vergiet! Je maakt zelf een keuze van de vele ingrediënten op de grote tafel. Vlees, gevogelte, groente, paddestoelen en noem maar op. Doe het in je plastic vergietje en geef het aan de chef BBQ. Wordt effe later voor je uitserveert. Hebben we maar niet gedaan... Staat de hele dag al in de buitenlucht en misschien morgen weer! Smiddags komt het zonnetje en maken een rondje door de leuke stad. Ondanks het toerisme nauwelijks aanwijzingen in t Engels. Na wat relaxen en eten op naar de nachtbus. En zo blij met me Vietnamese simkaart! Onbeperkt internet 4G en nu in de bus gewoon contact.

Zo en nu proberen te maffen. Heerlijke bedjes......