Slot. Vier weken Vietnam zitten er op.

27 februari 2024 - Da Lat, Vietnam

De laatste blog!

Gisteren nog even de buitenwijken ingewandeld en zagen hier de scootertjes weer netjes op de stoep staan. Het 3D House bezocht, waar je in tientallen sets zelf kunt acteren en fotograferen. Ik zal jullie het resultaat besparen. Nou ja, op twee na.

Verder wat gelummeld, online ingecheckt, voor de laatste keer met stokjes dineren en uitrusten voor de komende lange dag.
We gaan dan voor het eerst lunchen deze vakantie, voor wat extra energie.

sMiddags vliegen we naar Saigon, waarna we snachts doorvliegen naar Shanghai en Amsterdam. Mogen nu 35 kg p/p meenemen, maar wij komen maar met aan de 9 kg. Echte Globetrotters… En dan zijn we woensdagavond weer op de Kriekenmarkt.

Het waren fantastische weken voor ons. Vier weken zonder aardappels, regen en sudoku ‘s. Het maken van de blog was leuk, vooral door de vele lieve en leuke reacties van jullie op de blog en de app. Dank daarvoor, dat deed ons goed.

Tot ziens in NL. Wij zien uit naar de Lingehaven in lente sfeer. Op naar de volgende avonturen.