10/11 Terug naar zeeniveau.

10 november 2018 - Cát Hải, Vietnam

Na een comfortabele nachtrit zijn we om 08.00 uur in Cat Ba. Een eiland in de Golf van Tonkin. Waar door een akkefietje de oorlog tussen USA en Vietnam uitbrak.
Gelukkig goeie temperatuur, maar wel zwaar bewolkt. Gelukkig kunnen we een early check-in doen in ons hotel.
'Wij van de blog' vinden het niet nodig over prijzen van eten, hotels etc te berichten. En helemaal geen fotoos van Bourgondisch gedekte tafels...brrrr. Tenminste dat vinden wij. Maar deze keer een uitzondering. We boeken onze hotels via Booking.com van te voren op criteria als: locatie, beoordeling en kamers. Zo ook hier in Cat Ba een hotelletje voor 5 dagen geboekt. Wat denk je? Prijs €60,=! Ja ... voor 5 dagen! Zeker een addertje onder t gras of zo. Maar nix, een prachtige kamer met uitzicht op de baai met de drijvende restaurants en incl ontbijt op de rooftop. Hoe ken het!? En lekker rustig.
Enfin vanmiddag wat rondgekeken maar begon fiks te regenen! Gelukkig begint happy hour hier al om 13.00 uur!
Gelijk maar een luxe cruise van 3 dagen geboekt langs de duizenden eilandjes. Voor donderdag. Met veel actie! Kajakken. Inktvis vangen. Duiken. Leuk lijkt ons.
Dag afgesloten met heerlijke vismaaltijd want dat is hier overvloedig.

1. Peter:
    Jullie genieten enorm
  2. Janna:
    10 november 2018
    Geweldig die kapsalon! En wat zit er eigenlijk in die grote vaten?
  3. Janna:
    10 november 2018
    Oh nou zie ik het...Sojasaus!
  4. Marijn:
    10 november 2018
    Mooi met al die kleuren!